Kinderbijbelclub
'Het Visnet'

Welkom bij kinderbijbelclub
‘Het Visnet’!

Om de zaterdagochtend hebben wij club in ‘de Plataan’ te Boskoop. Tijdens deze ochtend staat de Bijbel, het Woord van God, centraal. De boodschap van de Bijbel is zo belangrijk dat iedereen die mag – of eigenlijk moet – horen.

De kinderbijbelclub is er voor alle kinderen van 4 – 12 jaar. De toegang is gratis.

Wil je meer over de Bijbel en de Heere God weten? Houd je van gezelligheid, knutselen en spelletjes doen? Kom dan mee doen!

Tijd en plaats

Generic placeholder image
Op de zaterdagochtend van half 11 tot 12 uur
Generic placeholder image
MFC De Plataan, Snijdelwijklaan 2, Boskoop

Wat wij geloven

De Bijbel neemt als het Woord van God bij ons een centrale plaats in. In de Bijbel lezen wij dat God de hemel en de aarde heeft gemaakt. Hij heeft ook de mens geschapen. Aanvankelijk was alles in volmaakte harmonie, omdat de mens heilig met God leefde. Doordat de mens Gods gebod heeft overtreden, ging dit allemaal verloren. De mens moest sterven als straf op de zonde. Toch laat God Zijn liefde blijken door Zijn Zoon de Heere Jezus Christus naar de aarde te zenden.

Hij wilde vrijwillig lijden en sterven als Borg en daardoor kunnen zondaren van hun zondeschuld en zondelast worden bevrijd en tot ware gelovigen worden gemaakt. Dat gebeurt door de genadekracht van de Heilige Geest. De Heilige Geest gebruikt daarvoor de Bijbel. Zo schept God in hen een nieuw geestelijk leven om tot Zijn eer te leven.

Dat leven zal nooit meer eindigen. De gelovigen zullen wel een keer moeten sterven, maar dan niet meer als straf op de zonde, maar om eeuwig in de hemel God te mogen loven. Buiten Christus moeten we voor eeuwig verloren gaan. Het is dus noodzakelijk dat we Hem als onze Redder leren kennen in ons leven.

Seizoenoverzicht

Dag
Maand
Jaar
14
september
2019
28
september
2019
12
oktober
2019
26
oktober
2019
9
november
2019
23
november
2019
7
december
2019
21
december
2019
Dag
Maand
Jaar
4
januari
2020
18
januari
2020
1
februari
2020
15
februari
2020
29
februari
2020
14
maart
2020
28
maart
2020
11
april
2020
25
april
2020
9
mei
2020
23
mei
2020
6
juni
2020

Wat doen we allemaal

We beginnen de ochtend met een knutselwerkje met ondertussen wat drinken en iets te snoepen. Als je klaar bent, kun je spelletjes doen of even buiten spelen. Rond kwart over 11 gaan we de stoelen in een kring zetten en gaan we samen zingen, bidden en luisteren naar een verhaal uit de Bijbel.

Als je vijf keer bent geweest, mag je een cadeautje uitzoeken. Als je tien keer bent geweest, krijg je een kinderbijbel en vervolgens bij elke tiende keer een Bijbels boekje.

Soms hebben we ook een bijzondere ochtend, bijvoorbeeld met het Kerstfeest. Dan nodigen we ook alle ouders uit. De laatste ochtend gaan we vaak met elkaar weg. Kortom, genoeg te doen!

Nu het niet mogelijk is om bij elkaar te komen op de club ivm het coronavirus, kun je wel terecht bij de online bijbelclub! Hier komen wekelijks nieuwe Bijbelverhalen, werkjes, puzzels en kleurplaten beschikbaar.
Neem maar eens snel een kijkje op www.onlinebijbelclub.nl

Contact

Heb je vragen/opmerkingen of wil je meer over ons weten? Neem gerust contact op met onze coördinator. Anke Konijn Telefoon: 0172578809
Email: kinderevangelisatie@ggboskoop.nl

Go to Top